1-3 dagar leverans
|
Frakt 69:—, Fri frakt på ordrar över 1.000:—
|
Fyllt med leksaker
0:-
Varukorg
Summa

Fri frakt på ordrar över 1.000:—

  • Leksaker
    Tillbaka

    Kategorier

  • Ålder
    Tillbaka

Frågor & Svar

Vad händer efter att jag gjort min order?

-Då packar vi i ordning din beställning så fort vi fått den till oss. Finns alla varor hemma så skickar vi en bekräftelse till den mejladress som du angett vid beställning tillsammans med en spårningslänk till ditt paket så att du kan följa paketets gång från lagret till ditt utlämningsställe. Saknas någon av dina produkter så meddelar vi dig detta och gör en ändring i din order och skickar de produkter som fanns på lager.

Hur lång är leveranstiden?

-Vanligtvis så skickas paketet inom 24 timmar från att du gjort beställningen varför du som kund borde ha paketet på det valda utlämningsstället inom 48 timmar från det att du lagt ordern och erhållit en orderbekräftelse. Beställer du på helgen så skickas ditt paket nästkommande vardag.

Hur ska jag gå tillväga om mitt paket är trasigt när jag hämtar ut det?

-Be utlämningsstället notera att paketet är skadat. Dokumentera skadorna på paketet med bilder innan du öppnar det. Vänligen kontrollera innehållet om det kommit till skada och kontakta genast kundtjanst@leksaker.se om du ser att dina produkter blivit skadade så att vi kan reklamera transporten hos speditören. Vi ersätter såklart dina skadade produkter så fort vi kan.

Är det säkert att betala med kort på leksaker.se?

-Självklart, vi använder oss av Klarna för att du som kund ska känna dig trygg med att betala med kort på nätet.

Hur lång tid har man på sig att lämna tillbaka en vara som man köpt men som är oöppnad?

-Vi erbjuder dig som kund öppet köp i 60 dagar från att du erhållit din beställning.

Kostar det något att skicka tillbaka en produkt vid öppet köp?

-Ja, alla paket som du vill återsända kommer att innebära en kostnad för dig som kund. Vilken kostnad det blir beror av storleken på paketet. För mer information om kostnaderna för återköp vänligen läs våra köpevillkor.

Får jag garanti på mina varor jag har köpt?

-Självklart erbjuder vi alltid 1 års garanti på alla våra produkter som vi säljer.

Har ni någon fysisk butik där jag kan hämta min beställning?

-Nej vi har tyvärr ingen fysisk butik där man kan hämta sitt paket utan alla leveranser skickas med DHL från vårt lager.

Jag saknar bekräftelse på min order, vad gör jag då?

-Dubbelkolla så att inte bekräftelsen har hamnat i spamfiltret i din mailkorg. Hittar du ingen bekräftelse vänligen kontakta kundtjänst så att vi kan dubbelkolla orderstatus och se om din order gått igenom eller inte.

Kan jag reservera produkter på något sätt?

-Tyvärr så är det inte möjligt att reservera några produkter hos oss.

När jag öppnade mitt paket så saknades det tillbehör i förpackningen. Vad ska jag göra?

-Du ska genast kontakta kundtjänst så att de kan skapa ett ärende och åtgärda detta åt dig så fort som möjligt.

Ibland finns det flera olika bilder på en och samma produkt där färg och utseende skiljer sig åt mellan bilderna. Hur vet jag vilken jag får?

-Vissa artiklar kommer blandade till oss och det kommer löpande nya produkter i samma serie och då kan det ibland finnas flera olika bilder på en och samma produkt men där utseendet skiljer sig åt mellan bilderna. Vi skickar då slumpvis till dig som kund av de artiklar vi har på lager. Vill du säkerställa att just den du söker finns på lager så är du välkommen att kontakta oss på kundtjänst så hjälper vi gärna till med att svara på vilka vi har i lager just för tillfället.