1-3 dagar leverans

|

Frakt 79 kr, fri frakt på ordrar från 899 kr

|

60 dagar öppet köp

Obs: Beställ senast den 17 december för leverans innan jul

0:-
Varukorg
  • Leksaker
    Tillbaka

    Kategorier

  • Ålder
    Tillbaka

Lätt att läsa: Pokemon – Välkommen Till Galar

79:–
Från
6 år
Beskrivning
Ash och hans vän Goh besöker Galar för första gången. De längtar efter att få träffa alla nya Pokémon. Snart stöter det på en ny mystisk Pokémon. Men är det en vän eller en fiende? Gillar ditt barn att läsa nya ord? Tycker ditt barn om att läsa för sig själv? Den här boken är en perfekt present till en liten bokslukare. Den är garanterat rolig.
Specifikation

Produkt

Lätt att läsa: Pokemon – Välkommen Till Galar

Artikelnr

950-430765

EAN

9789157032737

Rek. ålder6 år
Prishistorik
.
Datum
Graf
Lista
Datum
Gammalt pris
Nytt pris
{{ historyRecord.date }}
{{ historyRecord.oldPrice }} :–
Lägsta pris {{ historyRecord.price }} :–